Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2937
Title: | Роль міжпредметних зв’язків у формуванні математичної компетентності студентів фізико-математичного факультету в педагогічному університеті |
Other Titles: | The Interdisciplinary Ties’ Role in the Formation of Mathematical Competence of Students of Physics and Mathematics Faculty at the Pedagogical University |
Authors: | Мартиненко, Олена Вікторівна Martynenko, Olena Viktorivna Бойко, Ольга Михайлівна Boiko, Olha Mykhailivna |
Keywords: | компетенція компетентність міжпредметна компетентність математична компетентність технологічна компетентність дослідницька компетентність методологічна компетентність міжпредметні зв’язки прикладна спрямованість competence competency interdisciplinary competence mathematical competence technological competence research competence methodological competence intersubject ties applied orientation |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Мартиненко, О. В. Роль міжпредметних зв’язків у формуванні математичної компетентності студентів фізико-математичного факультету в педагогічному університеті [Текст] / О. В. Мартиненко, О. М. Бойко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 274–281. |
Abstract: | У статті розглядається встановлення міжпредметних зв’язків як одного із способів успішного засвоєння студентами фізико-математичного факультету навчального матеріалу з основних фахових дисциплін та застосування його при розв’язуванні задач прикладного характеру. Авторами статті досліджено значення внутріпредметних та міжпредметних зв’язків дисциплін фізико-математичного циклу, встановлено, що саме їх реалізація є важливим кроком упровадження компетентнісного підходу при підготовці вчителів математики та фізики за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Показано на конкретних прикладах моделі застосування різних математичних понять та методів при вивченні
фізико-математичних дисциплін. The article deals with the establishment of interdisciplinary relations as a way of successful learning of study material of main professional disciplines by students of physics and mathematics department and its application in solving problems of applied nature. The authors investigated the value of interdisciplinary connections in physics and mathematics cycle of disciplines, found that their application is an important step in implementing competence approach in training teachers of mathematics and physics at the qualification of «bachelor». Model of application of various mathematical concepts and methods in the study of physics and mathematics disciplines is shown by specific examples. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2937 |
Appears in Collections: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rol mizhpredmetnykh zviazkiv.pdf | 619,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.