Використання мультимедійних технологій у діяльності педагога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються умови використання мультимедійних технологій педагогом у навчальному процесі та роль самого педагога в професійній підготовці до застосування мультимедійних технологій. З’ясовано основні причини зміни ролі педагога в професійній діяльності. На основі аналізу науково-методичної літератури визначено вміння педагога у процесі застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі. Визначено головне завдання професійної освіти сучасного викладача, що полягає в оволодінні інформаційними та телекомунікаційними технологіями для формування загальноосвітніх і загальнокультурних навичок роботи з інформацією.
The article considers the conditions of using multimedia technologies by a teacher in the process of education and the role of a teacher in applying multimedia technologies in professional training. The main causes of the changing role of the teacher profession are founded. The author investigates theoretical and methodological aspects of teacher skills identified in the application of multimedia technology in the learning process. The main task of modern vocational education teacher is defined which is mastering the information and telecommunication technologies to create comprehensive and general skills information.
Опис
Ключові слова
мультимедійні технології, використання мультимедійних технологій, професійна підготовка педагога, multimedia technologies, use of multimedia technologies, teachers’ training
Бібліографічний опис
Рябуха, А. Ю. Використання мультимедійних технологій у діяльності педагога [Текст] / А. Ю. Рябуха // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 70–79.