Особливості розвитку неформальної освіти дорослих в Україні

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті виявляються провідні чинники розвитку неформальної освіти дорослих в Україні, розкривається її значення на сучасному етапі розвитку суспільства; визначаються та обґрунтовуються теоретичні засади неформальної освіти; наводяться приклади неформальної освіти дорослих в Україні, висвітлюються її основні характеристики. Доведено, що навчальний гурток, Вищу Народну школу, Університет третього віку можна розглядати як певну педагогічну модель освіти дорослих, яка містить широкі потенційні можливості для неперервної освіти.
The article identifies the major facts of non-formal adult education in Ukraine, reveals its importance to modern society; defines and justifies the theoretical foundations of non-formal education; examples of non-formal adult education in Ukraine and its main features are described. Study circle, Folk high School, University of the Third Age can be described as a pedagogical modal for adult education, which contains a great potential for continuing education.
Опис
Ключові слова
неперервна освіта, освіта дорослих, неформальна освіта, навчальний гурток, Вища Народна школа, lifelong learning, adult education, non-formal education, study circle, Fork High School
Бібліографічний опис
Терьохіна, Н. О. Особливості розвитку неформальної освіти дорослих в Україні [Текст] / Н. О. Терьохіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 79–87.