Педагогічне консультування сім’ї в спадщині А. С. Макаренка

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто педагогічну спадщину А. С. Макаренка, його праці з проблеми педагогічного консультування. Проаналізовано новаторські ідеї та погляди щодо педагогічної допомоги сім’ї та різним соціальним інститутам з вирішення завдань виховання й навчання, які є актуальними в сучасній науковій думці. Досліджено принципи, якими керувався відомий педагог-практик у процесі консультування. Визначено місце системи поглядів А. С. Макаренка в теорії педагогічного консультування. Виділено шляхи формування педагогічної майстерності в спадщині відомого педагога.
The article deals with pedagogical Makarenko’s heritage, his work about educational consulting. The innovative ideas and views on pedagogical help to families and other social institutions to address the problems of education and training that is relevant to modern scientific thought are analyzed. Principles that famous teacher-practitioner guided in consulting are investigated. The place of Makarenko’s systems in the theory of pedagogical consulting is defined. The ways of creating pedagogical skills in the heritage of the famous educator are distinguished.
Опис
Ключові слова
педагогічне консультування, консультування сім’ї, система виховання, принципи консультування, мета виховання, метод «вибуху», батьківський авторитет, педагогічна майстерність, pedagogical consulting, family consulting, educational system, principles of consultation, purpose of education, method of «explosion» parental authority, pedagogical skills
Бібліографічний опис
Білошицька, Т. Ю. Педагогічне консультування сім’ї в спадщині А. С. Макаренка [Текст] / Т. Ю. Білошицька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 169–176.