Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorZolotarova, Tetiana Viktorivna-
dc.date.accessioned2017-11-29T13:07:38Z-
dc.date.available2017-11-29T13:07:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗолотарьова, Т. В. Методика опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів [Текст] / Т. В. Золотарьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 176–191.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2967-
dc.description.abstractУ статті пропонується міжпредметно-внутрішньопредметна методична система опосередкованого корекційного управління розвитком учнів молодших класів, яка складається з синергетичних методів корекції та розвитку. В основі методики покладено принцип завтрашньої радості, принципи синергетики, міжпредметні та внутрішньопредметні зв’язки. Методика сприяє становленню в молодших школярів уміння правильно ставити проміжні та кінцеву цілі, долати труднощі, які виникають у процесі досягнення мети. Зміст методики продемонстровано на прикладі уроків образотворчого мистецтва та математики.uk_UA
dc.description.abstractIntersubject-intrasubjectical methodical system of mediated correctional management of pupils of junior classes development, which consists of sinergetical methods of correction and development, is offered in the article. Principle of tomorrow’s gladness, principles of synergetics, intersubjectical and intrasubjectical connections are in basis of the method. A method is instrumental in developing in junior schoolchildren the ability to put intermediates and ultimate aims correctly, to overcome difficulties, which arise up in the process of attainment of the aim. Content of method is demonstrated on the example of lessons of fine art and mathematics.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметаuk_UA
dc.subjectзавтрашня радістьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectуправління внутрішніми процесамиuk_UA
dc.subjectсистеми «особистість» і «дефект»uk_UA
dc.subjectучні 0–4 класівuk_UA
dc.subjectaimuk_UA
dc.subjecttomorrow’s gladnessuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectcorrectionuk_UA
dc.subjectmanagement of internal processesuk_UA
dc.subject«personality» and «defect» systemsuk_UA
dc.subjectpupils of 0–4 formsuk_UA
dc.titleМетодика опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeA Method of Mediated Correctional Management of Pupils of Junior Classes Developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc376.1–056.262–056.263uk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodyka oposeredkovanoho korektsiinoho upravlinnia.pdf607,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.