Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (організація емпіричного дослідження)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016-03
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються аспекти проблеми саморегуляції поведінки у старших дошкільників. На основі аналізу емпіричних досліджень виокремлено показники саморегуляції поведінки дошкільників. Визначено структуру методичного комплексу дослідження саморегуляції поведінки у старших дошкільників.
In the article were shown methodological and methodical aspects of the problem of behavior’s self regulation in elder preschoolers. Indicators of self-determined behavior of preschool children were determined on the base of empirical studies' analysis. The structure of methodical complex of research of self-regulation behavior in elder preschool children was determined.
Опис
Ключові слова
саморегуляція поведінки, тривожність, самооцінка, регулятивна функція, компоненти психічної саморегуляції, self-regulation of behavior, anxiety, self-esteem, regulatory function, components of psychic self-regulation
Бібліографічний опис
Усик, Д. С. Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (організація емпіричного дослідження) [Текст] / Д. С. Усик // Теоретичні і прикладні проблеми психології : збірник наукових праць. – Сєвєродонецьк : Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2015. – № 3 (38), Т. 2. – С. 303–310.
Зібрання