Баянно-акордеонна панорама Сербії: освітньо-педагогічний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено дослідженню сербської баянно-акордеонної школи та її розвитку в різних контекстах: педагогічної думки, культурноосвітніх проблем, характерних тенденцій та закономірностей. Кожний етап привніс змістові доповнення, розкриваючи динаміку розвитку сербської баянно-акордеонної школи від народження просвітницьких форм у контексті розквіту масового музикування через становлення педагогічної діяльності та виконавської практики ідейних окремих лідерів, ствердження її позицій в світовому просторі, піднесення продуктивного рівня інноваційних педагогічних технологій, творчої діяльності її представників.
The article deals with the Serbian accordeon school and its development in various contexts: pedagogical thought, cultural and educational issues specific trends. Each stage brings substantial additions, revealing the dynamics of the Serbian accordeon school education from the birth of the forms in the context of mass flowering of music-making through the establishment of educational activities and performance practice of individual leaders, the statement of its position in space, raising the level of productive innovative educational technology, creative activities of its representatives.
Опис
Ключові слова
баянно-акордеонна школа, музична освіта, методи, педагогічні технології, педагог, фундатор, репертуар, accordeon school, education, methods, educational technology, teacher and founder of the repertoire
Бібліографічний опис
Устименко-Косоріч, О. А. Баянно-акордеонна панорама Сербії: освітньо-педагогічний аспект [Текст] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 118–126.