Проблема формування лінгвометодичної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017-02
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В професійній освіті особливу значущість набуває підвищення рівня професійно-комунікативної підготовки вчителів. У статті розкрито сутність поняття «лінгвометодична компетентність», проаналізовано сучасний стан розвитку наукової думки з проблеми формування лінгвометодичної компетентності. Доведено актуальність поглиблення професійно-педагогічної спрямованості занять з практичного курсу мовлення; зазначено можливість застосування методики навчання мовленнєвої адаптації з метою оптимізації процесу професійно-комунікативної підготовки студентів.
In the professional education the improving of the quality of teachers’ professional communicative training is of particular significance. The article deals with the issue of linguo-methodological competence; the current state of the scientific ideas concerning the problem of the linguo-methodological competence development is analyzed. The necessity of professional orientation of classes in practical English is proved; the possibility of using speech adaptation teaching to increase the effectiveness of the professional communicative training is grounded.
Опис
Ключові слова
навчання професійно орієнтованого говоріння, професійної-комунікативна підготовка, лінгвометодична компетентність, майбутні вчителі іноземної мови, мовлення вчителя, мовленнєва адаптація, professional communicative training, linguo-methodological competence, future teachers of foreign languages, teacher talk, speech adaptation
Бібліографічний опис
Коробова, Ю. В. Проблема формування лінгвометодичної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови [Текст] / Ю. В. Коробова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2017. – V (50), Is. 111. – P. 35–38.
Зібрання