Проблема формування лінгвометодичної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови
Вантажиться...
Дата
2017-02
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В професійній освіті особливу значущість набуває підвищення рівня професійно-комунікативної підготовки вчителів. У статті розкрито сутність поняття «лінгвометодична компетентність», проаналізовано сучасний стан розвитку наукової думки з проблеми формування лінгвометодичної компетентності. Доведено актуальність поглиблення професійно-педагогічної спрямованості занять з практичного курсу мовлення; зазначено можливість застосування методики навчання мовленнєвої адаптації з метою оптимізації процесу професійно-комунікативної підготовки студентів.
In the professional education the improving of the quality of teachers’ professional communicative training is of particular significance. The article deals with the issue of linguo-methodological competence; the current state of the scientific ideas concerning the problem of the linguo-methodological competence development is analyzed. The necessity of professional orientation of classes in practical English is proved; the possibility of using speech adaptation teaching to increase the effectiveness of the professional communicative training is grounded.
In the professional education the improving of the quality of teachers’ professional communicative training is of particular significance. The article deals with the issue of linguo-methodological competence; the current state of the scientific ideas concerning the problem of the linguo-methodological competence development is analyzed. The necessity of professional orientation of classes in practical English is proved; the possibility of using speech adaptation teaching to increase the effectiveness of the professional communicative training is grounded.
Опис
Ключові слова
навчання професійно орієнтованого говоріння, професійної-комунікативна підготовка, лінгвометодична компетентність, майбутні вчителі іноземної мови, мовлення вчителя, мовленнєва адаптація, professional communicative training, linguo-methodological competence, future teachers of foreign languages, teacher talk, speech adaptation
Бібліографічний опис
Коробова, Ю. В. Проблема формування лінгвометодичної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови [Текст] / Ю. В. Коробова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2017. – V (50), Is. 111. – P. 35–38.