Формування тестів в імітаційній моделі контролю успішності навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розвинені положення імітаційної моделі тестового контролю успішності навчання в частині вдосконалення процедури формування тесту. Пропонується для рішення про включення тестового завдання враховувати складність завдання і використовувати ітераційні обчислення з тим, щоб за допомогою алгоритмів оптимізації, які керують процесом випадкового перебору створити тест, у якому сума індексів складності завдань відповідає критеріям сукупної значущості або складності. Дається розгорнутий виклад математичного апарату, який використовується для обґрунтування схвалюваних рішень щодо формування тесту. Наводиться приклад, що демонструє основні етапи ітераційних обчислень і механізми досягнення оптимальності за критеріями сукупної значущості і складності.
The principles of imitation model for knowledge test control, specifically on the perfection of the procedure of constructing a test, are developed in this model. The authors suggest taking into account the difficulty of the question when one is making a decision about including a given test question into the test. They also suggest using iterational calculations in order to create a test with the help of optimization algorithms that are used for the process of random searching. The sum of task complexity indices for such test will meet the criteria of joint value and difficulty. Detailed explanation of mathematical apparatus that is used for decision-making during the test-building process is given in the article as well as an example that demonstrates main steps of iterational calculations and mechanisms for achieving optimal test structure based on the criteria of joint value and difficulty.
Опис
Ключові слова
тестовий контроль успішності навчання, тестування, імітаційна модель, тестове завдання, тест, формування тесту, критерії оптимальності тесту, сукупна значущість і складність тесту, testing, knowledge test control, imitation model, test question, test, building a test, criteria for optimal test structure, joint value and difficulty of a test
Бібліографічний опис
Алексєєв, О. М. Формування тестів в імітаційній моделі контролю успішності навчання [Текст] / О. М. Алексєєв, О. М. Король // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 6 (20). – Режим доступу до журналу : http://www.ime.edu-ua.net/em.html