Адаптивні можливості імітаційної моделі тестового контролю знань

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто особливості тестового контролю знань з використанням імітаційної моделі. Імітаційна модель базується на сучасних інформаційно-комунікаційних технологіях і наразі максимально спирається на традиції активної участі викладача в діагностиці успішності навчання студентів. Поєднання переваг комп'ютеризованого тестування з математичним обґрунтуванням процедур прийняття рішень екзаменатором розширює область ефективного застосування тестових форм контролю. Відзначено, що застосування імітаційної моделі дозволяє знизити вплив умов, у яких проходило навчання студентів, на достовірність результатів контролю. Описано процедури імітаційної моделі, що мають адаптивні можливості.
This article describes peculiarities of knowledge test control using a simulation model. The simulation model is based on modern information and communication technologies. At the same time, it relies as much as possible on the traditions of active participation of an examiner in the assessment of students’ learning success. Combination of advantages of computerized testing with mathematical foundations of examiner’s decision-making procedures broadens the field in which test control can be used effectively. The article describes procedures of the simulation model that have adaptive capabilities. It is noted that use of the simulation model reduced the impact of students’ learning environment on the accuracy of testing results.
Опис
Ключові слова
тестування, адаптивний тестовий контроль, формування тесту, мітаційна модель, багаторівневий контроль, оцінювання знань, testing, adaptive test control, test formation, simulation model, multilevel control, knowledge assessment
Бібліографічний опис
Алексєєв, О. М. Адаптивні можливості імітаційної моделі тестового контролю знань [Текст] / О. М. Алексєєв, О. М. Король // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Т. 41. – № 3. – С. 28–40.