Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3167
Назва: Праця учителя: праксеологічний підхід
Інші назви: The Work of a Teacher: a Praxeological Approach
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Ключові слова: дослідницькі рефлексії
українські і польські педагоги
вчительська праця
праксеологічний підхід
research reflections
ukrainian and polish teachers
praxeological approach
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Семеног, О. Праця учителя: праксеологічний підхід [Текст] / О. Семеног // Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–28 квітня 2017 р., Київ–Суми). – Суми, 2017. – Т. 2. – С. 28–29.
Короткий огляд (реферат): У межах статті на основі дослідницьких рефлексій відомих українських і польських педагогів Івана Павла ІІ, З.Вятровського, І.Зязюна, Н.Ничкало, Т.Новацького, Г.Сковороди окреслимо цінності вчительської праці крізь призму праксеологічного підходу.
In the article, based on the research reflections of the famous Ukrainian and Polish teachers John Paul II, Z. Vyatrovsky, I. Zyazyun, N.Nichkalo, T.Novatsky, G. Skovoroda, we will outline the values of the teaching work through the prism of the praxeological approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3167
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Семеног для Поляничко А. анотац.docx26,51 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.