Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Анотація
У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандарто-орієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ.
The article is devoted to the analysis of the approaches to the assessment of the education reforms results in the education theory of highly developed English-speaking countries. The author's model of the assessment of the modern standard-oriented education reforms results is characterized, the difficulties and the contradictions of the assessment process are summarized.
Опис
Ключові слова
освітня реформа, education reform, ефективність, effectiveness, оцінки ефективності, assessment of effectiveness, порівняльно-педагогічне дослідження, comparative education research, теоретичні підходи, theoretical approaches
Бібліографічний опис
Сбруєва А .А. Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень) [Текст ] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. ‒ 2005. – Випуск 25 : Педагогічні науки. ‒ С. 38–42.