Застосування Google інтрументарію для контролю навчальних досягнень школярів з хімії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкриваються можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Google-інструментарію для контролю навчальних досягнень учнів. Наведено методику створення та застосування вчителем хімії особистого блогу з вбудованим Google інструментарієм: презентаціями, тестами, кросвордами тощо.
The article describes the possibilities of using information and communication technology, in particular Google tools for monitoring of pupils` academic achievements. The method of creating and using chemistry teacher personal blog integrated with Google tools, presentations, tests, crosswords and more.
Опис
Ключові слова
навчально-виховний процес, контроль навчальних досягнень, інформаційно-комунікаційні технології, Google-інструментарій, соціальні мережі, Інтернет-сервіс, Google Форма, Google Презентація, educational process, monitoring of pupils`, academic achievements, information and communication technology, Google tools, Internet service, Google Form, Google Presentation, social networks
Бібліографічний опис
Бабенко, О. М. Застосування Google інтрументарію для контролю навчальних досягнень школярів з хімії [Текст] / О. М. Бабенко, Т. В. Рубан // Природничі науки = Prirodničì nauki : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: В. І. Шейко, А. П. Вакал, Ю. І. Литвиненко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – Вип. 13. – С. 125–131.