Стратегії реформування систем середньої освіти розвинених англомовних країн кінця ХХ – початку ХХІ ст.

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2004
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ
Анотація
У статті здійснений аналіз змісту, механізмів упровадження та взаємовпливів провідних функціональних та структурних стратегій реформування освітніх систем англомовних країн кінця ХХ ‒ початку ХХІ ст.., зроблено висновки щодо провідних суперечностей реформ.
The author analyzes the content, mechanisms of implementation and the mutual influence of the leading functional and structural strategies of reforming the educational systems of the English speaking countries at the end of the 20th - beginning of the 21st century. Conclusions are drawn on the leading contradictions of the reforms.
Опис
Ключові слова
освіта, education, система середньої освіти, secondary education system, реформа, reform, стратегія реформування, reform strategy, суперечності реформи, contradictions in the reform, США, USA, Велика Британія, United Kingdom, Канада, Canada, Австралія, Australia, Нова Зеландія, New Zealand
Бібліографічний опис
Сбруєва А. А. Стратегії реформування систем середньої освіти розвинених англомовних країн кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Текст] /А. А. Сбруєва // Педагогічні науки. – Суми : СумДПУ, 2004. − С. 81−89.