Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3392
Назва: Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект)
Інші назви: Renewed Paradigm of Basic Education on the Brink of the 3rd Millenium (Social and Pedagogical Aspect).
Автори: Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Ключові слова: базова освіта
basic education
концептуальні засади
conceptual foundations
країни європейської співдружності
countries of the European Commonwealth
традиційна парадигма
traditional paradigm
оновлена парадигма
updated paradigm
Дата публікації: 1999
Видавництво: Вид-во ЖДПУ
Бібліографічний опис: Сбруєва А. А. Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект) [Текст] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського педагогічного університету. − Житомир : Вид-во ЖДПУ, 1999. − Вип. 6. ‒ С. 9‒13.
Короткий огляд (реферат): Аналізуються головні концептуальні засади розвитку освіти у країнах європейської співдружності. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та оновленої парадигми базової освіти.
Renewed Paradigm of Basic Education on the Brink of the 3rd Millenium (Social and Pedagogical Aspect).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3392
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оновлена парадигма базової освіти_Вісник_ЖДУ_№6.pdf487,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.