Сучасна школа розвинених країн як об’єкт ринково орієнтованих реформ: морально-етичний аспект проблеми

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2002
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавництво університету “Острозька академія”
Анотація
У статті аналізуються особливості дії принципів ринкової економіки в освітньому контексті. Показані шляхи задоволення інтересів школи як виробника освітніх послуг в умовах ринково орієнтованих реформ у розвинених країнах в кінці ХХ ст.
The article is devoted to the analysis of the peculiarities of functioning of market economy principles in the educational context. The ways of ensuring the gains of the school as a supplier of educational services under marker-oriented reforms in the developed countries are revealed.
Опис
Ключові слова
сучасна школа, modern school, розвинені країни, developed countries, реформа, reform, ринково-орієнтований, market-oriented, задоволення інтересу виробника, satisfaction of the manufacturer's interest, морально-етичний аспект, moral and ethical aspect
Бібліографічний опис
Сбруєва А. А. Сучасна школа розвинених країн як об’єкт ринково орієнтованих реформ: морально-етичний аспект проблеми [Текст ] / А. А. Сбруєва // Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". – Острог : Видавництво університету “Острозька академія”, 2002. − Випуск 3.− С. 302−311.