Компетентнісний підхід у процесі вивчення органічної хімії в 11 класі

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено роль компетентнісного підходу в процесі навчання органічної хімії в 11 класі. Розглянуто особливості використання компетентнісного підходу у практичній діяльності, а також окреслено етапи уроку на яких найбільш його доцільніше використовувати. Доведено, що впровадження компетентнісного підходу до вивчення хімії органічних сполук у 11 класі підвищує рівень навчальних досягнень учнів і сприяє розвитку інтелектуальних умінь.
The article highlights the role of the competency approach in the process of learning of organic chemistry in the 11th form. The features of the competency approach in practice, and outlines the stages of the lesson which it most appropriate to use. It is shown that the introduction of the competency approach to the study of chemistry of organic compounds in the 11 form enhances pupils' progress and promote the development of intellectual skills.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, компетентність, ключові компетенції, інтеграція природничо-наукових знань, діяльність учнів, competence approach, competence, key competencies, integration of natural-scientific knowledge, activities of pupils
Бібліографічний опис
Гиря, О. О. Компетентнісний підхід у процесі вивчення органічної хімії в 11 класі [Текст] / О. О. Гиря, А. О. Куриленко // Природничі науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: Є. О. Лебідь, Ю. І. Литвиненко, Г. Я. Касьяненко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – Вип. 9. – С. 214–219.