Становлення національної освітньої політики США: перша хвиля освітніх ініціатив федерального уряду (40-60 рр. ХХ ст.)

Анотація
У статті проаналізовані особливості становлення та розвитку федеральної політики США у галузі середньої освіти у 40-60-ті рр. ХХ ст., здійснено порівняння оцінок освітніх ініціатив федерального уряду в контексті неоліберальної та демократичної освітніх ідеологій.
The article analyzes the peculiarities of the formation and development of the US federal policy in secondary education in the 1940's and 1960's, and compares the assessments of the federal government's educational initiatives in the context of neoliberal and democratic educational ideologies.
Опис
Ключові слова
освітня політика США, US educational policy, середня освіта, secondary education, освітні ініціативи федерального уряду США, educational Initiatives of the US Federal Government, реформа освіти, education reform, неоліберальна ідеологія освітніх реформ, neoliberal ideology of educational reforms, демократична ідеологія освітніх реформ, democratic ideology of educational reforms
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Становлення національної освітньої політики США: перша хвиля освітніх ініціатив федерального уряду (40-60 рр. ХХ ст.) [Текст] / А. А. Сбруєва // Рідна школа. − 2004. − № 2. − С. 69−72.