Готовність школи до змін як умова ефективності освітніх реформ (за результатами досліджень зарубіжного реформаційного досвіду)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Анотація
У статті аналізуються концепції провідних освітніх теоретиків англомовного світу, що визначають сутність готовності навчальних закладів до змін. Зроблено висновки про умови ефективності сучасних освітніх реформ.
The article is devoted to the analysis of the conceptions of the school change capacity by the well-known in the English-speaking countries educational theorists. The conditions of the effectiveness of the education reforms are summarized.
Опис
Ключові слова
школа, school, освітня реформа, education reform, освіті зміни, educational change, готовність до змін, change capacity, зарубіжний реформаційний досвід, foreign countries education reform experience
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Готовність школи до змін як умова ефективності освітніх реформ (за результатами досліджень зарубіжного реформаційного досвіду) [Текст ] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2005. − Ч. 2. – С. 177–183.