Інноваційні освітні мережі розвинених країн: типологія, цілі, напрями та умови ефективної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті подана характеристика діяльності освітніх мереж як перспективної форми менеджменту інноваційних процесів, що сформувалася у шкільництві розвинених країн в контексті освітніх змін 90-х рр. ХХ − почату ХХІ ст. З’ясована типологія інноваційних освітніх мереж, головними критеріями якої слугують: а) географічний ареал; б) структура; в) суб’єкти взаємодії; г) ініціатори; д) цілі діяльності; е) напрями діяльності; є) умови входження в мережу. Зроблені висновки щодо умов ефективності діяльності інноваційних освітніх мереж.
The article describes the activity of educational networks as a promising form of management of innovative processes, which was formed in the school of developed countries in the context of educational changes of the 90's. XX - beginning of the XXI century. The typology of innovative educational networks, the main criteria of which are: a) the geographical area; b) the structure; c) actors of interaction; d) initiators; e) objectives of the activity; e) directions of activity; e) conditions for entering the network – is developed. Conclusions regarding the conditions of the effectiveness of innovative educational networks are made.
Опис
Ключові слова
освітня мережа, educational network, інновація, innovation, менеджмент інноваційних процесів, management of innovative processes, школа розвинених країн, school of developed countries, порівняльно-педагогічне дослідження, comparative education research
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Інноваційні освітні мережі розвинених країн: типологія, цілі, напрями та умови ефективної діяльності [Текст] / А. А. Сбруєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя : Проблеми теорії і практики. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005. – Вип. 4 (14). – С. 81–87.