Мета і принципи двомовного навчання в середній освіті США (кінець ХХ-ХХІ століття)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано дослідження зарубіжних і вітчизняних учених, які займалися вивченням питань двомовного навчання в середній освіті США. На основі досліджень науковців було виокремлено найважливіші складові мети двомовного навчання та його основні принципи.
The article deals with the analysis of foreign and domestic scientists' researches what have studied the issues of bilingual learning. On the basis of the scientists' researches the most important components of the bilingual learning goal and its basic principles were selected.
Опис
Ключові слова
двомовне навчання, мета двомовного навчання в середній освіті США, принципи двомовного навчання, мовний розвиток, культурний розвиток, bilingual learning, goal of bilingual learning in secondary education of the USA, principles of bilingual learning, language development, cultural development
Бібліографічний опис
Зайцева, Н. Г. Мета і принципи двомовного навчання в середній освіті США (кінець ХХ-ХХІ століття) [Текст] / Н. Г. Зайцева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 67–77.