Ретроспективні ігри як засіб формування предметних компетентностей учнів на уроках історії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначено умови організаці'іта проведення ретроспективних ігор на уроках історії, алгоритм їх запровадження на основі збільшення складності та потенційні можливості у формуванні історичних компетентностей.
The article defines the conditions of organizing and realization retrospective games at history lessons, gives the algorithm of their applying on the basis of increasing the difficulty and the potential possibilities of retrospective games in forming historical competences.
Опис
Ключові слова
ретроспективні ігри, предметні компетентності, пізнавальні задачі, логічні та проблемні завдання, театралізована вистава, театралізована гра, проблемно-дискусійна гра, retrospective games, historical competences, cognitive tasks, logical and problematic tasks, theatre play, dramatized game, task-debate game
Бібліографічний опис
Барнінець, О. В. Ретроспективні ігри як засіб формування предметних компетентностей учнів на уроках історії [Текст] / О. В. Барнінець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 113–123.