Змістовна сутність інноваційної методичної системи здоров'язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито зміст та сутність інноваційної методичної системи здоров'язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти. Обґрунтовано необхідність міждисциплінарних зв'язків у системі фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів. Висвітлено зміст форм, методів та засобів фізичної культури, указано на механізми їх використання.
The article explores the meaning and essence of the innovative methodical system of the health-preserving education of students, created on the principles of fundamentalization of physical training and health-improving education. The necessity of maintenance interdisciplinary connections in the system of the physical training and health-improving education of students of higher educational establishments is grounded. The content of forms, methods and means of physical culture and the mechanisms of their use are solved.
Опис
Ключові слова
фізичне виховання, студенти ВУЗів, здоров'язбережувальне навчання, методична система здоров'язбережувального навчання, physical training, students of higher educational establishments, health-preserving education, methodical system of the health-preserving education
Бібліографічний опис
Завидівська, Н. Змістовна сутність інноваційної методичної системи здоров'язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації [Текст] / Н. Завидівська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 195–202.