Філософські та наукознавчі засади формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано філософський підхід щодо вивчення і осмислення поняття «наука», «наукова діяльність», розкрито філософсько-методологічні основи науково-дослідницької культури майбутнього вчителя, висвітлено ціннісний аспект науки, який розглядається у форматі «наукового етосу», охарактеризовано поняття «ідеал науковості» як методологічний регулятив науково-педагогічних досліджень.
Philosophical approach to study and comprehension of concepts «science», «scientific activity» is proposed. Philosophical and methodological bases of scientific-research culture of the future teacher are revealed, value aspect of science which is considered in the frames of «scientific ethos» is shown, concept «ideal of scientificity» as methodological regulator of scientific pedagogical researches is characterized.
Опис
Ключові слова
науково-дослідницька культура майбутніх вчителів, наука, цінності науки, теорія пізнання, ідеал науковості, науковий стиль мислення, scientific-research culture of the future teacher, science, values of science, cognition theory, ideal of scientificity, scientific way of thinking
Бібліографічний опис
Тушева, В. В. Філософські та наукознавчі засади формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів [Текст] / В. В. Тушева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 299–309.