Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті узагальнено теоретичні положення щодо суті понять «інновація», «управління» та «суб'єкт-суб'єктне управління». Проаналізовано шляхи ефективності професійної підготовки майбутніх учителів до суб'єкт-суб'єктного управління та встановлено характерні зв'язки суб'єкт-суб'єктного управління з професійною педагогічною підготовкою.
In the scientific article the theoretical position about the merits of the concepts of «innovation», «management» and «subject-subjective management» are generalized. We analyze effective ways of professional future teachers training to subject-subjective management and set specific subject-subjective management relationship with a professional teacher training.
Опис
Ключові слова
інновація, інновація в освіті, новизна, інноваційна освітня технологія, управління, суб'єкт-суб'єктне управління, innovation, innovation in education, innovation, innovative educational technology, management, subject-subject management
Бібліографічний опис
Фокшек, А. В. Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя [Текст] / А. В. Фокшек // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 309–315.