Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3750
Title: Управління освітою на засадах освітнього менеджменту та маркетингу
Other Titles: Management Education on Principles of Educational Management and Marketing
Authors: Левченко, Людмила Степанівна
Levchenko, Liudmyla Stepanivna
Keywords: управління освітою
освітній менеджмент
стратегічне управління
інновації
маркетинг
management
educational management
strategic management
innovations
marketing
education
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Левченко, Л. С. Управління освітою на засадах освітнього менеджменту та маркетингу [Текст] / Л. С. Левченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 369–378.
Abstract: У статті подано загальне уявлення про теоретичні основи управління освітою в період ринкових відносин на засадах освітнього менеджменту та маркетингу. Розкрито основні елементи процесу освітнього менеджменту та маркетингу.
The general picture of theoretical government of education based on the period of market relations on principles of educational management and marketing is under review in the article. The basic elements of process of educational management and marketing are exposed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3750
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levchenko___Upravlinnia osvitoiu na zasadakh osvitnoho menedzhmentu.pdf155,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.