Практична реалізація принципів науковості, усвідомленості та доступності при викладанні математичних дисциплін у вищій школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обговорюється проблема практичної реалізації принципів науковості, доступності та усвідомленості при вивченні базових математичних дисциплін 'у ВНЗ України з використанням «активних» форм проведення занять.
In article the problem of practical realization of principles of scientific content, availability and purposefulness is discussed at fundamental mathematical disciplines studying in Ukrainian high schools by means of applying of «active» forms of studies' carrying out.
Опис
Ключові слова
принципи дидактики, «активні заняття», науковість і доступність процесу викладання, усвідомленість матеріалу, якість знань, didactical principles, «active studies», scientific content and availability of the teaching process, purposefulness of the instructional material, quality of knowledge
Бібліографічний опис
Одарченко, H. І. Практична реалізація принципів науковості, усвідомленості та доступності при викладанні математичних дисциплін у вищій школі [Текст] / H. І. Одарченко, О. В. Бондар // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 92–97.