Наукові підходи дослідження проблеми професійної підготовки вчителя історії у вітчизняних педагогічних інститутах (1934-1958 рр.)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначено систему загальнопедагогічних та історико-педагогічних наукових підходів як комплексний засіб дослідження проблеми підготовки вчителя історіїупедагогічних інститутах України у 1934-1958 рр.
Determined system of general, historical and educational research approaches as a means of comprehensive research on the training of history teachers in educational institutions of Ukraine in 1934-1958 years.
Опис
Ключові слова
комплексний засіб концептуалізації проблеми дослідження, науковий підхід, професійна підготовка вчителя історії, 1934-1958 рр., complex conceptualization of the problem means research, research approach, training of history teachers, 1934-1958 biennium
Бібліографічний опис
Год, Б. Наукові підходи дослідження проблеми професійної підготовки вчителя історії у вітчизняних педагогічних інститутах (1934-1958 рр.) [Текст] / Б. Год, Д. Кравченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 16–24.