Соціально-педагогічні виклики другої половини XX століття до підготовки педагогів для роботи в сільській школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті презентовано результати історико-педагогічного пошуку, що дозволили розкрити особливості, позитивні тенденції та суперечності в підготовці педагогів для роботи в сільських школах у другій половині XX століття. Належну увагу приділено перспективним ідеям оновлення професійно-педагогічної підготовки спеціалістів на сучасному етапі.
In the article as a result of historical and pedagogical search highlights features and the positive trends and controversies of training teachers to work in rural schools in the second half of the twentieth century. It singled out perspective ideas of updating vocational and educational teacher training at the present stage.
Опис
Ключові слова
соціально-педагогічні виклики, етапи розвитку сільської школи, підготовка педагогічних кадрів, сільська школа, socio-pedagogical challenges, stages of development of village schools, training of teachers, village school
Бібліографічний опис
Іванюк, А. І. Соціально-педагогічні виклики другої половини XX століття до підготовки педагогів для роботи в сільській школі [Текст] / А. І. Іванюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 60–71.