Періодизація розвитку системи професійної підготовки вчителів у Республіці Кіпр у XX столітті

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано підходи щодо визначення поняття «періодизація» в системі професійної підготовки вчителів. На засадах аналізу різних підходів до визначення соціокультурних, соціально-економічних й суспільно-політичних чинників, пануючих ідеологічних концепцій та педагогічних детермінант визначено та проаналізовано періоди становлення і розвитку системи професійної підготовки вчителів 'у Республіці Кіпр у XX столітті.
The approaches to the definition «periodization» in the teacher training system are grounded. Different approaches to socio-cultural, socio-economic and socio-political factors, prevailing ideological concepts and teaching determinants are analyzed. The periods of formation and development of the professional teacher training in the Republic of Cyprus in the twentieth century are determined and analyzed.
Опис
Ключові слова
періодизація, вища освіта, система професійної підготовки вчителів, Республіка Кіпр, periodization, system of teacher training, teacher training, Republic of Cyprus
Бібліографічний опис
Воєвутко, Н. Ю. Періодизація розвитку системи професійної підготовки вчителів у Республіці Кіпр у XX столітті [Текст] / Н. Ю. Воєвутко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 150–158.