Модель та зміст моніторингу якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У стаття розглянуто проблему управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Подано модель моніторингу якості підготовки з іноземноїмови учнів загальноосвітньоїшколи. Зміст моніторингових досліджень визначають напрями, які характеризують якість умов, якість організаціїта результату.
The article is devoted to the problem of quality management of pupils' preparation in secondary school. The model of monitoring of quality pupils' preparation in foreign language in secondary school is presented in the article. Content of monitoring researches is determined by the directions which characterize quality of conditions, quality of organization and result.
Опис
Ключові слова
модель, моніторинг, якість, model, monitoring, quality
Бібліографічний опис
Мізерна, Т. П. Модель та зміст моніторингу якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи [Текст] / Т. П. Мізерна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 228–238.