Готовність майбутніх учителів початкових класів до застосування технології «Розвиток критичного мислення»

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито сутність особистісно зорієнтованої технології «Розвитоккритичногомислення». Розглянуто базову модель технології та ії основні етапи (стадії), а також цілі, задача і функції кожної стадії технології. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, у процесі використання яких майбутні учителі навчальних класів будуть готові до застосування технології «Розвиток критичного мислення».
The article. deals with the essence of the learner-centered technology «Critical Thinking Development». The article considers the basic model of the technology, its main stages as well as aims, tasks and functions. The article also suggests the organizational-pedagogical conditions under which future primary school teachers will be prepared to implement the technology.
Опис
Ключові слова
технологія «Розвиток критичного мислення», основні стадії технології, готовність майбутніх учителів до застосування технології, організаційно-педагогічні умови, technology «Critical Thinking Development», main stages of the technology, future primary school teachers' preparedness to implementing technology, organizational- pedagogical conditions
Бібліографічний опис
Ващенко, Л. Ф. Готовність майбутніх учителів початкових класів до застосування технології «Розвиток критичного мислення» [Текст] / Л. Ф. Ващенко, Л. П. Бардашевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 253–260.