Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті визначаються найбільш ефективні засоби та методи розвитку мовлення у слабочуючих старшокласників у процесі застосування засобів адаптивного фізичного виховання з метою корекції рухових порушень учнів даної нозології, які ґрунтуються на використанні спеціально розроблених методів і форм застосування фізичних вправ. Обґрунтовується комплексний вплив занять за експериментальною методикою на розвиток мовлення на підставі засвоєння фізкультурно-спортивної термінології та функціональний стан рухового аналізатора.
The most effective ways and methods of development of speaking abilities of deaf senior pupils at the corrective lessons by means of adaptive physical education are pointed out. They are aimed to correct kinesthetic disabilities of the pupils, suffering from the mentioned nosology. And they are based on usage of the elaborated methods and forms of physical exercises. The complex influence of lessons according to the experimental methodology, on development of speaking abilities is grounded on the basis of learning sports terminology and functional state of a movement analyser.
Опис
Ключові слова
розвиток мовлення, development of speech, адаптивне фізичне виховання, adaptive physical education, слабочуючі старшокласники, hard of hearing high school pupils, корекційні заняття, corrective lessons
Бібліографічний опис
Колишкін, О. В. Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання / О. В. Колишкін // Наука і освіта. – 2005. – № 1–2. – С. 127–130.