Особливості розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Суми : ФОП Цьома С.П.
Анотація
У роботі здійснено аналіз особливостей розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів та розкрито їх значення для становлення дитини. наголошується, що творчість для молодшого школяра передбачає наявність у нього мотивів, знань і умінь, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю. Організовуючи розвиток творчих здібностей учнів, слід виходити з того, що здібності особистості виявляються і формуються в діяльності.
The article analyzes peculiarities of the development of cognitive-creative abilities in primary school students and reveals their significance for the formation of a child. it is noted that creativity for a younger student implies the presence of his motives, knowledge and abilities, through which creates a product that is different in its novelty, originality, uniqueness. Organizing the development of creative abilities of students, one should proceed from the fact that the personality abilities are manifested and formed in the activity.
Опис
Ключові слова
пізнавально-творчі здібності, cognitive and creative abilities, розвиток, development, учні початкових класів, elementary school pupils
Бібліографічний опис
Колишкіна, А. П. Особливості розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів [Текст] / А. П. Колишкіна, О. В. Колишкін // Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті, (Суми, 22–23 лютого 2018 р.) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2018. – С. 227–231.