Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4160
Назва: Формування у майбутніх учителів умінь раціонально обрати програмний засіб: праксеологічний підхід
Інші назви: Forming of the Future Teachers’ Abilities to Choose Software Rationally: Praxeology Approach
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Ключові слова: підготовка вчителя
критерій знаків
праксеологічний підхід
формування умінь раціонально обрати програмний засіб
формування професійних умінь
технологія підготовки вчителя
комп’ютерні інструменти вчителя
teacher’s preparation
praxeology approach
forming of the abilities to choose programme means rationally
forming of the professional abilities
technology of teacher’s preparation
teacher’s computer tools
sign test
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О. В. Формування у майбутніх учителів умінь раціонально обрати програмний засіб: праксеологічний підхід [Текст] / О. В. Семеніхіна, О. М. Семеног, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2018. – Т. 63. – № 1. – C. 230–241.
Короткий огляд (реферат): У статті з позицій праксеології розглянуто аспекти формування у майбутніх учителів умінь обрати серед розмаїття програмних засобів саме той продукт, який за наявним у ньому інструментарієм виявиться найраціональнішим для розв’язання конкретної професійної задачі (на прикладі підготовки вчителів інформатики) використовувати програми динамічної математики (ПДМ). Описано технологію формування таких умінь, яка базується на формулі «одна задача – різні програмні засоби». Описано методику організації відповідного експериментального навчання на базі Сумського державного педагогічного університету (Україна) і наведено результати статистичного опрацювання одержаних даних на основі непараметричного знакового критерію для залежних вибірок. Виявлено, що урахування такого підходу забезпечує позитивну динаміку рівня підготовки майбутніх учителів інформатики на рівні значущості 0,05.
From positions of praxeology the aspects of the forming of the future teachers’ abilities to choose among the variety of software an exactly that one that turns out to be the most rational for the solving of the professional task are considered in the article (on the example of informatics teachers’ preparation to use dynamic mathematics software (DMS). The technology of forming of such abilities that is based on a formula "one task – different software" is described. The methodology of organization of such experimental studies on the base of Sumy State Pedagogical University (Ukraine) is described. The results of the statistical analysis of data are given on the basis of non-parametric sign test for dependent sample. It is educed that taking into account of such approach provides the positive dynamics of level of future informatics teachers’ preparation at the significance level of 0.05.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4160
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1820-9136-1-PB.pdf292,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.