Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4160
Title: Формування у майбутніх учителів умінь раціонально обрати програмний засіб: праксеологічний підхід
Other Titles: Forming of the Future Teachers’ Abilities to Choose Software Rationally: Praxeology Approach
Authors: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Keywords: підготовка вчителя
критерій знаків
праксеологічний підхід
формування умінь раціонально обрати програмний засіб
формування професійних умінь
технологія підготовки вчителя
комп’ютерні інструменти вчителя
teacher’s preparation
praxeology approach
forming of the abilities to choose programme means rationally
forming of the professional abilities
technology of teacher’s preparation
teacher’s computer tools
sign test
Issue Date: 2018
Citation: Семеніхіна, О. В. Формування у майбутніх учителів умінь раціонально обрати програмний засіб: праксеологічний підхід [Текст] / О. В. Семеніхіна, О. М. Семеног, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2018. – Т. 63. – № 1. – C. 230–241.
Abstract: У статті з позицій праксеології розглянуто аспекти формування у майбутніх учителів умінь обрати серед розмаїття програмних засобів саме той продукт, який за наявним у ньому інструментарієм виявиться найраціональнішим для розв’язання конкретної професійної задачі (на прикладі підготовки вчителів інформатики) використовувати програми динамічної математики (ПДМ). Описано технологію формування таких умінь, яка базується на формулі «одна задача – різні програмні засоби». Описано методику організації відповідного експериментального навчання на базі Сумського державного педагогічного університету (Україна) і наведено результати статистичного опрацювання одержаних даних на основі непараметричного знакового критерію для залежних вибірок. Виявлено, що урахування такого підходу забезпечує позитивну динаміку рівня підготовки майбутніх учителів інформатики на рівні значущості 0,05.
From positions of praxeology the aspects of the forming of the future teachers’ abilities to choose among the variety of software an exactly that one that turns out to be the most rational for the solving of the professional task are considered in the article (on the example of informatics teachers’ preparation to use dynamic mathematics software (DMS). The technology of forming of such abilities that is based on a formula "one task – different software" is described. The methodology of organization of such experimental studies on the base of Sumy State Pedagogical University (Ukraine) is described. The results of the statistical analysis of data are given on the basis of non-parametric sign test for dependent sample. It is educed that taking into account of such approach provides the positive dynamics of level of future informatics teachers’ preparation at the significance level of 0.05.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4160
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1820-9136-1-PB.pdf292,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.