Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4161
Назва: Using a Praxeology Approach to the Rational Choice of Specialized Software in the Preparation of the Computer Science Teacher
Інші назви: Використання праксеологічого підходу до раціонального вибору спеціалізованого програмного засобу у підготовці вчителя інформатики
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Шишенко, Інна Володимирівна
Shishenko, Inna Volodymyrivna
Зігунов, Василь Миколайович
Zigunov, Vasyl Mykolayovych
Ключові слова: teacher’s preparation
the sign test
praxeology approach
orming of the abilities to choose software rationally
echnology of teacher’s preparation
підготовка вчителя
праксеологічний підхід
критерій знаків
формування вмінь раціонально обирати програмний засіб
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Using a Praxeology Approach to the Rational Choice of Specialized Software in the Preparation of the Computer Science Teacher / E. Semenikhina, M. Drushlyak, I. Shishenko, V. Zigunov // TEM JOURNAL. – 2018. – Vol.7, No.1. – Р. 164–170.
Короткий огляд (реферат): From the positions of Praxeology, the aspects of the forming of the future teachers’ abilities to choose software that turns out to be the most rational for the solving of the professional task are considered in the article (on the example of computer science teachers’ preparation to use dynamic mathematics software (DMS). The forming of such abilities based on a formula "one task – different software" is described. The methodology of organization of such experimental studies on the base of Sumy State Pedagogical University (Ukraine) is described. The results of the statistical analysis of data are given on the basis of non-parametric sign test for dependent sample. It is educed that taking into account such approach provides the positive dynamics of the level of future informatics teachers’ preparation at the significance level of 0.05.
У статті з позицій праксеології розглянуто аспекти формування у майбутніх учителів умінь обрати серед розмаїття програмних засобів (на прикладі підготовки вчителів інформатики використовувати програми динамічної математики (ПДМ)) обрати саме той продукт, який за наявним у ньому інструментарієм виявиться найраціональнішим для розв’язання конкретної професійної задачі. Описано технологію формування таких умінь, яка базується на формулі «одна задача-різні програмні засоби». Описано методику організації відповідного експериментального навчання на базі Сумського державного педагогічного університету (Україна) і наведено результати статистичного опрацювання одержаних даних на основі непараметричного знакового критерію для залежних вибірок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4161
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TemJournalFebruary2018_164_170.pdf284,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.