Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4177
Title: Особливості роботи логопеда в комплексному підході до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: Features of the Speech Therapist's Work in the Complex Approach to Correction of Stuttering in Young Children of School Age
Authors: Кравченко, Анатолій Іванович
Kravchenko, Anatolii Ivanovych
Сай, Наталія Віталіївна
Sai, Nataliia VIitaliivna
Keywords: корекція заїкання
комплексний підхід
діти молодшого шкільного віку
логопедичні заняття
логопед
correction of stammer
complex approach
preschool age children
logopedic lesson
speech therapist
коррекция заикания
комплексный подход
дети младшего школьного возраста
логопедические занятия
логопед
Issue Date: 14-Apr-2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Сай, Н. В. Особливості роботи логопеда в комплексному підході до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. В. Сай, А. І. Кравченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С.129–131.
Abstract: Висвітлено комплексний підхід до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку, з’ясовано роль логопеда в цьому процесі, особливості його роботи з дітьми та їхніми батьками.
Освещен комплексный подход к коррекции заикания у детей младшего школьного возраста, выяснена роль логопеда в этом процессе, особенности его работы с детьми и их родителями.
The article reveals a complex approach to stammer of preschool age children and explains the role of speech therapist in this process as well as peculiarities of his work with children and their parents.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4177
ISSN: 2524-0587
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-130-132.pdf508,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.