Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4194
Назва: Akceptacja dzieci niepełnosprawnych przez ich pełnosprawnych rówieśników
Інші назви: The Acceptance of Children with Special Needs by Their Peers in Norm
Сприйняття дітей з особливими потребами їх однолітками в нормі
Автори: Браславська-Хак, Мирослава
Braslavska-Khak, Myroslava
Ключові слова: інвалідність
інклюзивна освіта
заходи
стереотипи
прийняття
інтеграція в суспільство дітей з обмеженими можливостями
disability
inclusive education
stereotypes
acceptance
social inclusion
disabled children
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Brasławska-Haque, Mirosława Akceptacja dzieci niepełnosprawnych przez ich pełnosprawnych rówieśników [Текст] / Mirosława Brasławska-Haque // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, О. В. Єременко, А. Єремус-Левандовська [та ін.]. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – Вип. 2 (2). – С. 148–163.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено думку багатьох сучасних педагогів і психологів соціальна інтеграція здорових людей та інвалідів, яка має починатися ще в дитинстві. Показано, що в цьому віці діти із задоволенням приймають усе нове, діти дошкільного віку схильні до наслідування. Проаналізовано дослідження щодо соціальної інтеграції людей з обмеженими можливостями, які стосуються дітей шкільного віку або дорослих. Доведено необхідність вирішення проблеми взаємовідносин здорових дітей та інвалідів. З’ясовано питання про те, чи функціонують стереотипи й забобони щодо людей з обмеженими можливостями й серед дітей дошкільного віку, які виховуються як у інтеграційних дитячих садах, так і громадських.
According to many contemporary educators and psychologists, the social integration of healthy people with disabled should start in the childhood. At this age, children will be happy to accept what is new, different. They are susceptible and willing to imitate. Most of the researches on the social integration of people with disabilities relates to the school-age children or adults. There is little research on the relationship of children without disabilities and disabled. These facts induced the author to ask the question whether the stereotypes and prejudices against the people with disabilities also function among the preschool-aged children, educated in both the pre-integration and public.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4194
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання мистецької освіти та виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Braslavska-Khak Spryiniattia ditei z osoblyvymy potrebamy.pdf701,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.