Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4258
Title: Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку
Other Titles: Theoretical Principles of the Development of Coherent Speech in Children with Mental Retardation
Authors: Кравченко, Анатолій Іванович
Kravchenko, Anatolii Ivanovych
Цатурова, Еліна Юріївна
Tsaturova, Elina Yuriivna
Keywords: звʼязне мовлення
затримка психічного розвитку
діти дошкільного віку
мовленнєва діяльність
connected speech
mental retardation
preschool children
speech activity
связная речь
задержка психического развития
дети дошкольного возраста
речевая деятельность
Issue Date: 5-Apr-2016
Citation: Кравченко, А. І. Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / А. І. Кравченко, Е. Ю. Цатурова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали V Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (5 квітня 2016 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – С. 108–111.
Abstract: У статті висвітлені особливості розвитку звʼязного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку. Подано характеристику звʼязного мовлення з позицій різних дослідників цього напряму.
В статье освещены особенности развития связной речи у детей с задержкой психического развития дошкольного возраста. Дана характеристика связной речи с позиций разных исследователей этого направления.
The features of connected speech in children with mental retardation school age where highlightsed in the article. Characteristics of coherent speech from the standpoint of various researchers in this direction was posted.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4258
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-108-111.pdf629,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.