Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4308
Title: Наочне моделювання в логопедичній роботі з дітьми з затримкою психічного розвитку
Other Titles: Visual Simulation in Speech Therapy with Childrenwith a Detained Mental Development
Authors: Ласточкіна, Оксана Леонідівна
Lastochkina, Olena Volodymyrivna
Бойко, Людмила Федорівна
Boiko, Liudmyla Fedorivna
Keywords: старший дошкільний вік
затримка психічного розвитку
усне мовлення
метод наочного моделювання
старший дошкольный возраст
задержка психического развития
устная речь
метод наочного моделирования
senior preschool age
detained mental development
oral speech
visual simulation method
Issue Date: 14-Apr-2017
Citation: Бойко, Л. Ф. Наочне моделювання в логопедичній роботі з дітьми з затримкою психічного розвитку / Л. Ф. Бойко, О. В. Ласточкіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 11–15.
Abstract: У статті схарактеризовано стан усного мовлення дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Автори пропонують використати метод наочного моделювання для корекції усного мовлення дітей означеної категорії.
В статье описано состояние устной речи детей дошкольного возраста с задержкой психического развития. Авторы предлагают использовать метод наочного моделирования для коррекции устной речи детей упомянутой категории.
This article describes the features of speech of preschool children of detained mental development. The authors proposes to use a visual modeling technique for the correction of children speech abovementioned categories.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4308
ISSN: 2524-0587
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-12-16.pdf597,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.