Особливості формування математичних понять у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями

Анотація
У статті розглянуто шляхи подолання проблем формування математичних термінів у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями.
В статье рассмотрены пути преодоления проблем формирования математических терминов у младших школьников с речевыми нарушениями.
The article considers ways of overcoming the problems of forming mathematical terms in younger schoolchildren with speech disorders.
Опис
Ключові слова
математичні поняття, терміни, молодші школярі, порушення мовлення, mathematical concepts, terms, junior schoolchildren, speech disorders, математические понятия, термины, младшие школьники, нарушения речи
Бібліографічний опис
Приходько, С. В. Особливості формування математичних понять у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями / С. В. Приходько, О. В. Ласточкіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 29–33.