Логіко-математичні ігри як засіб формування логічного мислення старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення

Анотація
У статті висвітлюються особливості логіко-математичних ігор як засобу формування мислення старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення.
В статье освещается особенности логико-математических игр как средства формирования мышления старших дошкольников с тяжелыми нарушениями речи.
The article describes the features of logic and mathematical games as a way of thinking in older preschool children with severe speech disorders.
Опис
Ключові слова
тяжкі порушення мовлення, логіко-математичні ігри, мислення, severe speech impairment, logic and mathematical games, thinking, тяжелые нарушения речи, логико-математические игры, мышление
Бібліографічний опис
Соловйова, А. А. Логіко-математичні ігри як засіб формування логічного мислення старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення / А. А. Соловйова, О. В. Ласточкіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С.40–44