Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4319
Назва: Ефективні технології навчання і контролю якості знань у лінгвістичній підготовці майбутніх фахівців
Інші назви: Effective Technologies of Education and Knowledge Quality Control in Linguistic Training of Future Specialists
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Герман, Вікторія Василівна
Herman, Viktoriia Vasylivna
Рудь, Ольга
Rud, Olha
Громова, Наталія Василівна
Hromova, Nataliia Vasylivna
Левенок, Інна
Levenok, Inna
Ячменик, Марина Михайлівна
Yachmenyk, Maryna Mykhailivna
Пономаренко, Наталія
Ponomarenko, Nataliia
Ключові слова: лінгвістична підготовка
linguistic training
моніторинг якості
quality monitoring
праксеологічний підхід
praxeological approach
ефективні технології навчання
еffective technologies of education
система професійної підготовки
system of professional training
Дата публікації: 2017
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Ефективні технології навчання і контролю якості знань у лінгвістичній підготовці майбутніх фахівців [Текст] : монографія / О. Семеног, В. Герман, Н. Громова [та ін.] – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – 376 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії здійснено аналіз окремих аспектів лінгвістичної підготовки майбутніх фахівців крізь призму праксеологічного підходу, окреслено нормативно-правову базу й організацію моніторингу якості лінгвістичної підготовки. Дослідницьку увагу приділено особливостям ефективних методів проведення занять із теоретико- та історико- лінгвістичних, культуромовних, медіа- і лінгводидактичних дисциплін у контексті сучасних тенденцій мовної освіти для студентів філологічних спеціальностей, а також лінгвістичних дисциплін для студентів нефілологічних спеціальностей. Монографія адресована освітянам, науковцям, викладачам, магістрантам, аспірантам, усім, кого цікавлять питання мовної освіти, лінгвістичної підготовки фахівців різних профілів у вищому навчальному закладі, проблеми реалізації праксеологічного підходу, моніторингу якості у системі професійної підготовки.
The monograph analyzes certain aspects of linguistic training of future specialists through the praxeological approach. It outlines normative sources and organization of linguistic training quality monitoring. Research attention is paid to the peculiarities of effective methods of conducting studies in theoretical, historical, linguistic, cultural, media and linguodidactic disciplines in the context of modern trends of language education for students of philological specialties, as well as linguistic disciplines for students of non-philological specialties. The monograph is intended for educators, scientists, teachers, masters, postgraduates, all who are interested in language training, linguistic training of specialists of different profiles at higher educational institutions, problems in implementation the praxeological approach, quality monitoring in the system of professional training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4319
ISBN: 978-966-698-254-7
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Ефективні технології....docx918,19 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.