Сучасна медіаосвіта як новий етап у розвитку освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкривається сутність сучасного етапу розвитку освіти, акцент зроблений на дослідженні сучасного стану розвитку освіти – медіаосвіти, яка є наслідком активного впровадження в життя суспільства практики високих наукомістких технологій, переходом суспільства до мережевого типу взаємодії та залученням людей до мережевих спільнот, широким поширенням ЗМІ та необхідності у медіаграмотності. Сучасна медіаосвіта розглядається з філософської точки зору та звертається увага на вплив медіаосвіти на розвиток особистості, а також недоліки та переваги висвітленого напряму розвитку сучасної освіти.
The essence of the current stage of development of education is revealed in the article. The main accent is made on the study of the current state of education – media education, which is a consequence of the active introduction of high technologies in the social life, the transition of society to a network type of interaction and involvement of people in online communities. Modern media education is examined from a philosophical point of view and the attention is drawn to the impact of media education on personal development. The advantages and disadvantages of the development of modern education is shown.
Опис
Ключові слова
інформаційно-мережева парадигма, information-network paradigm, освіта, education, мережа Інтернет, Internet, інформаційно-комунікативні технології, information and communication technology, медіаосвіта, media education, медіаграмотність, media literacy
Бібліографічний опис
Кравченко, Т. О. Сучасна медіаосвіта як новий етап у розвитку освіти [Текст] / Т. О. Кравченко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський державний пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 2 (12). – С. 19–36.