Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/451
Назва: Концептуальные основы философии образования
Інші назви: Conceptual Foundations of Philosophy of Education
Автори: Цикін, Веніамін Олександрович
Tsykin, Veniamin Oleksandrovych
Ключові слова: образование
education
мировоззренческая парадигма
world-view paradigm
философия образования
philosophy of education
концептуальные основы образования
conceptual foundations of education
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Цикин, В. А. Концептуальные основы философии образования [Текст] / В. А. Цикин // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 1 (11). – С. 58–69.
Короткий огляд (реферат): В статье дается характеристика классической модели образования, которая сформировалась за прошедшее время, обосновывается необходимость разработки новой мировоззренческой парадигмы и философии образования ХХІ века. Раскрыто содержание основных элементов этой философии, при этом особый акцент сделан на обоснование и формулировку её концептуальных основ.
The article describes the classical model of education, which was formed over time, the necessity of developing a new world-view paradigm and philosophy of education of the XXI century is justified. The content of the main elements of this philosophy, with particular emphasis on the study and formulation of its conceptual foundations is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/451
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontseptual'nye osnovy fylosofyy.pdf386,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.