Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/457
Title: Розвиток сучасної освіти в умовах інформаційно-мережевої парадигми
Other Titles: The Development of Modern Education in Case of the Information-Networking Paradigm
Authors: Кравченко, Тетяна Олександрівна
Kravchenko, Tetiana Oleksandrivna
Keywords: інформаційно-мережева парадигма
іnformation-networking paradigm
освіта
education
мережева освіта
network education
інформаційно-комунікативні технології
information and communication technology
мережа Інтернет
Internet
Issue Date: 2015
Citation: Кравченко, Т. О. Розвиток сучасної освіти в умовах інформаційно-мережевої парадигми [Текст] / Т. О. Кравченко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 1 (11). – С. 75–84.
Abstract: У статті розкривається сутність сучасного етапу розвитку освіти, зокрема мережева освіта, яка є онтологічним проявом інформаційно-мережевої парадигми. Акцент зроблений на дослідженні сучасного стану розвитку суспільства – інформаційно-мережевого, яке є наслідком активного впровадження в життя суспільства практики високих наукомістких технологій, переходом суспільства до мережевого типу взаємодії та залученням людей до мережевих спільнот. Сучасна освіта розглядається з філософської точки зору та звертається увага на формування такої галузі дослідження проблем освіти, як філософія освіти, а також розкривається її предметне поле та тенденції розвитку.
The essence of contemporary development of education, including network education, which is a manifestation of ontological information-networking paradigm are revealed in the article. The accent is done on the study of the current state of society – information-networking society, which is the result of active implementation of the social practice of high technologies, society transfering to network type of interaction and association of people in online communities. Modern education is considered from a philosophical point of view and the attention is paid at the formation of such a field of study, as a philosophy of education, and its subject and development trends are revealed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/457
Appears in Collections:Філософія науки: традиції та інновації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok suchasnoyi osvity.pdf398,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.