Багатомовність університетів Швейцарії як підґрунтя полікультурної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено досвід організації навчального процесу в університетах Швейцарії в умовах багатомовності, де мовами навчання є німецька, французька та італійська. Університети пропонують зростаючу кількість програм навчання англійською мовою, особливо на рівні магістра. З'ясовано підходи до навчання іноземнихмов на університетськомурівні.
The article outlines the experience of the educational process organization at Swiss universities in the context of multilingualism where the languages of instruction are German, French and Italian. The author emphasizes that the universities are offering an increasing number of study programmes in English, at the Master's level especially. Approaches to training foreign languages at the university level are defined.
Опис
Ключові слова
багатомовність, полікультурність, університет, навчальний процес, мова навчання, програма навчання, Швейцарія, multilingualism, multiculturalism, university, educational process, language of instruction, study programme, Switzerland
Бібліографічний опис
Радченко, T. А. Багатомовність університетів Швейцарії як підґрунтя полікультурної освіти [Текст] / T. А. Радченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 113–120.