Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Розкрито вихідні теоретичні та методологічні основи дослідження психолого-педагогічної компетентності викладача і процесу її формування. Визначено і науково обґрунтовано сутність цього феномену як особистісно- професійної системної якості педагога. Визначено основні критерії сформованості психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи.
The research provides the basic theoretical and methodological researched background of psychological - pedagogical competence of a teacher and the process of their formation. It is also determined and scientifically substantiated the main point of this phenomenon as the personal - professional systemic quality of a teacher. The main criteries of formation of psychological pedagogical teacher's of higher school competence are determined.
Опис
Ключові слова
компетентність, компетентний, професійна самоорганізація педагога, викладач вищої школи, competence, competent, professional self-organization of a teacher, teacher of higher school
Бібліографічний опис
Гаврилюк, О. Г. Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача [Текст] / О. Г. Гаврилюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 240–247.