Творча самостійна діяльність молодших школярів у контексті сучасної дидактики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблему самостійної діяльності молодших школярів, яка спрямована на формування в них інтелекту і творчого потенціалу. Представлено різні підходи до визначення сутності понять «самостійна робота», «самостійна діяльність»; виокремлено й охарактеризовано основні ознаки самостійної роботи учнів молодших класів. Подано обґрунтовану з психолого- педагогічних позицій класифікацію самостійних робіт учнів початкової ланки.
In the article is considered the problem of junior schoolchildren's independent activity directed on their intellect and creative potential forming. Different approaches to the determination of concept's existing «self independent work», «self activity»; the main signs of junior schoolchildren's independent work are parted and characterized. It is given based of psychologically pedagogical positions the classification of independent works of junior classes.
Опис
Ключові слова
творча самостійна діяльність, творчий потенціал особистості, ознаки самостійної роботи учнів молодших класів, активізації пізнавальної діяльності, creative independent activity, creative potential of personality, signs of independent work of junior pupils, activations of cognitive activity
Бібліографічний опис
Харькова, Є. Д. Творча самостійна діяльність молодших школярів у контексті сучасної дидактики [Текст] / Є. Д. Харькова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 203–212.