Педагогічна рефлексія як концептуальне положення формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті на основі вивчення наукових джерел представлено теоретичне обґрунтування поняття педагогічної рефлексії як концептуального положення формування суб'єктності студента, що забезпечує майбутньому педагогу готовність діяти в ситуації з високим рівнем невизначеності, здатність переосмислювати стереотипи свого професійно-педагогічного та особистісного досвіду, та визначення функції рефлексії в системі формування суб'єктності студента педагогічного університету.
In the article it is represented on the base of learning scientific literature theoretical conclusion of pedagogical reflection as a conceptual student's state which provides to a future teacher a preparation for action in the situation with a high level of not determination, skills of stereotip's thinking his professional and pedagogical and personal's experience and determination reflection's functions in the system of forming of high school student's stereotip.
Опис
Ключові слова
педагогічна рефлексія, суб'єктність студента, суб'єктний простір, суб'єктна активність, професійно-педагогічна діяльність, pedagogical reflection, student's subjectivity, subjective space, subjective activity, professional and pedagogical performance
Бібліографічний опис
Шехавцова, С. О. Педагогічна рефлексія як концептуальне положення формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності [Текст] / С. О. Шехавцова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 45–52.